7/6 - 11 - sommarn är här!

2011-06-07
14:09:46
PÅ RIKTIGT ALLSÅ!



Jag har gjort så mycket de här senaste dagarna att jag inte vet var jag ska börja. Solen har skinit, man har ätit glass, umgåtts med släkt, vänner och med Jimpo....Varit lite(VÄLDIGT) onykter samt väldigt nykter...
Sett en kär vän åka iväg med ambulans, har gråtit några skvättar och är fortfarande orolig...
Sen har man fått blod på händer och tröja, en bror som hamnat i slagsmål, samt lite bio och även film här hemma med 3D-glasögon...


Puuh...Själv känner jag mig lite tom. Har snart semster och jag borde längta som f*n..men nothing...känns tomt. Men jag och Jimpo har pratat och vi ska se till så att det blir ändrig på det hela. Idag är det i alla fall fint väder och vi ska flänga på stan med folk. Det är ju balen i dag så det blir att fota...

SVETTAS...men jag klagar inte ;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: