3/6 - 11 - myggbett!

2011-06-03
09:08:09
Har sovit till 07.00 i dag...

Kände inte för att sova längre och tur var väl det för Jimpo har ringt mig ca 4 gånger under morgonen. Han skulle jobba på Mobacken i dag men han hade råkat förväxla Mobackenskolan med Moröbackeskolan - och de två skolorna ligger ca 5 kilometer mellan varandra(!) Och det enda han hade var ju cykeln...

Han har varit hemma tvärt - och han har dessutom ringt för vägbeskrivning - jag är dock tyvärr inte världens bästa kartläsare...
Själv har jag suttit vid datorn hela morgonen och tagit allt med ro. Ska fara om två timmar till jobbet. Har hunnit äta frulle, så det blir bara att duscha - himla skönt. Jag har dock fått några irriterande myggbett på benet, men jag får se det som positivt - riktiga sommartecken! Dock blåser det som f*n - måtte nu det vara lugnt på jobbet idag så att dagen inte blir så seg...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: