28/6 - 11 - Inte mycket uppdatering...

2011-06-28
13:10:17
...har det varit från min sida..


Kom ju hem från Vännäs igår och vi var helt slut. Lägenheten var sprtängd som vanligt så vi tvärstädade - haha två sekunder senare hade naturligtvis katterna smutsat ner i soffan igen...Jag börjar bli ordentligt less...

Jag har mått otroligt dåligt den senaste tiden i lägenheten. Det är ingen ordning, ingen stil, oftast smutsigt och vi har alldeles för mycket grejer. därför var den här dagen redan utsatt som den stora städar - och rensardagen. Synd bara att det är typ miljoner grader varmt ute samt i lägenheten .Oh well, we are not going back on our word>! Vi håller på i detta nu, tar bara lite dator samt vatten paus hehe ;) Vi tvättar dessutom, så här är det full rulle...

Längtar till det är klart!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Jag förstår verkligen vad du menar!! Det är otroligt jobbigt de där :(



Men du borde verkligen köpa en sån där superborste till katterna!!!!! Det är SÅ värt! Man får bort typ allt hår på dom! Jag skickade med min borste till Johan när han tog katterna men ni kanske kan låna den iaf om ni inte orkar köpa en :)


2011-07-01 / 14:33:23
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: