2/6 - 11 - Idag är det en sån där bra dag!

2011-06-02
12:25:37
Jag har drömt sinnessjukt mycket i natt(!)

Allt från hemska varelser på plan som vägrar dö - till öh....det var väl den drömmen jag kommer ihåg mest, men jag vet att jag drömde mera, för jag blev väldigt förvånad när jag vaknade av att jag låg i tryggt förvar i min säng.
Jag var inte sååå jättebakis efter gårdagens partajande, och när jag öppnade balkongen märkte jag att det var sommarvärme ute! Nu är det alltså sommar(!)

Det dryga är ju dock att det räknas som en söndag i dag och det är ju knappt butiker som är öppna då samt att det inte går några bussar. Jag längtar tills Jimpo kommer hem så vi kan göra något  :3

Jag är såå himla nöjd över att lägenheten är städad(for now) och jag kan därför baaaaara njuta av den soliga dagen(genom att sitta inne i lägenheten och titta på anime/läsa manga/sitta på forum)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Drömmar kan vara riktigt skumma alltså!



Tänk om sommaren kunde hållt i sig lite längre :(

Och gu så skönt att ha en ren och fin lägenhet, hur jag än gör verkar de fan inte kunna bli rent här!:(



Haha men bilden!!!! :D


2011-06-04 / 12:50:46
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: