23/6 - 11 - Två dagar kvar(!)

2011-06-23
09:31:25
Haha, när man var liten så räknade nman ner sin sin födelsedag eller till julafton...


Som vuxen räknar man ner till självaste semestern =D känns helt otroligt att det bara är två dagar kvar. Dock VET jag att dessa dagar kommer att vara ubersega - speciellt självaste Midsommarafton. Jobbar 9 timnmar då så extra segt kommer det att vara x( Men jag vet ju att semestern kommer att komma, så det är ju bara att hålla ut.

Det är så mycket nu i juli. Jag missar självaste Trästocks för jag jobbar då, men det känns ändå ganska lugnt =)

Dock gillar jag ju att planera, och en del saker blir jag lite osäker på när allt inte är klart. Men det är för att jag umgås med alla dessa spontana människor så då gäller det ju att anpassa sig antar jag. Aja, känner på mig att sommarn kommer att bli awesome ^__^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: