18/6 - 11 - En vecka har gått...

2011-06-18
16:14:26
Kan jag påstå att jag är ganska less?

Haft magproblem i en vecka nu(magproblem=tolka fritt för jag tänker då f*n inte gå in på detaljer...)

Men det har faktiskt gått finfint att jobba natt i alla fall :) Dock fick jag mig en otrevlig överraskning när jag såg hur mitt juli-schema ut. Jag trodde nämligen att jag skulle få vara ledig hela juli - tji fick jag! Ska jobba hela trästocks.... Dom gör ju lite som dom vill tydligen? Och så ska jag jobba en måndag(!) också mitt i alltihop?
WTF was that all about? Blir att grina lite för cheferna på måndag då med andra ord...






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Men Vad! Har man semester så har man ju semester, sammanhängande! Dom kan ju inte sätta upp dig att jobba mitt i semestern!!!!! ILLA!


2011-06-20 / 22:06:42
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: