12/6 - 11 - Äntligen!

2011-06-12
16:20:49
Inte för att vara en partypooper men jag uppskattar verkligen dåligt väder just nu...

Det är ju för att jag jobbar så klart, har kunnat sova bättre idag för att det är svalare - men det är f*n fortfarande varmt i lägenheten. Jag mår då mycket bättre nu i af, förutom att Tant röd kommit på besök samt att jag har ett skavsår som heter duga. Aldrig får man då vara nöjd ;) Det ringde på ordentligt även i natt, och det är aldrig kul när man förväntar sig att det ska vara lugnare....

Snart ska jag jobba min sista natt och det känns otroligt skönt. Dock har jag grym ångest för lägenheten för att den är sprängd och efter i veckan har klädhögen bara växt, och tror ni att man har bokat tvätt-tid? Nää just det, för tydligen är det sååå jobbigt att gå  förbi tvättstugan och boka....suck...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Malin & Prinsessan 

Tack för din kommentar i mitt inlägg om rosa och blått. Väldigt bra skriven!



Jag är väl tyvärr inte så insatt i den här genusdebatten utan mitt inlägg var helt enkelt menat så att jag klär Jolie i det jag själv tycker är fint och praktiskt. Och att jag tror att med en sund uppfostran ska inte kläderna spela så stor roll!



Ha en bra kväll!


2011-06-12 / 20:17:32
Blogg: http://malinkarlstrand.blogg.se/


Novembersara. 

Ibland kan man uppskatta dåligt väder =D


2011-06-15 / 00:02:48
Blogg: http://novembersara.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: