11/6 - 11 - A night to remember

2011-06-11
16:11:46
Har haft feberfrossa samt magsjuka under natten..och jobbat(!)

Det var väl någon gång under natten som jag ville skjuta telefonen samt mig själv för det har varit natten från h-vetet! Men jag klarade det! ska ut i natt också, och för stunden mår jag bra. Dock har jag inte ätit något ännu så vi ser väl.... Pappa ringde för ett tag sen och ville bjussa på Kinamat. Finaste pappa! struntar i att jag kanske mår dåligt igen  -det är ju lätt värt det ;)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Hoppas familjen din inte blir smittad av din magsjuka då :P Man ska ju egentligen vara hemma i minst 24 timmar efter sista kräkningen/bajsningen :P


2011-06-11 / 19:02:27
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Frida 

Sv: Din kommentar har gjort min kväll vännen! Jag tror det var tur du inte träffade mig, var inte i bästa skick. Mår tyvärr ganska illa, är svimfärdig och sånt rätt ofta.. men vill så gärna hitta på något med alla er snart igen, saknar er så förbannat! Det är skönt att vara hemma igen, slippa morfinet (även om utan det hade jag nog aldrig tagit mig hit idag) men det är skönt att vara ngåonstans där man är trygg till vardags. "Det har varit många tankar som gått till dig ska du veta, det har inte gått en minut innan folk har pratat om dig och varit så oroliga." - Så skrev du bland annat, det betyder världen för mig att ni som är mina vänner, ni som jag skulle offra mitt liv för verkligen bryr sig.

Längtar tills vi ses gumman!


2011-06-11 / 19:51:15
Blogg: http://fridaed.blogg.se/


frida 

Älskade vän! Utan er allihopa vet jag inte hur jag skulle klara mig. Hoppas vi ses snart, massor av kramar till dig bruden <3


2011-06-11 / 23:43:59
Blogg: http://fridaed.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: