Sommarshopping :3

2011-07-29
10:57:00
Som ni vet så ääälskar jag att köpa grejer, och nu vare länge sen jag visade upp lite av mina kära ägodelar.

Lite assesoarer. Halsbandet är ganska gammalt, dock har jag bytt ut berlockerna ett antal gånger. Nu hänger det en fin rosett/en Kimmu-docka och ett "extraliv" ÄLskar det!

Den söta väskan hittade jag på en marknad, och armbanden köpte jag i går faktiskt. 2 för 30 :3









Och så till filmer/anime/manga. Har fyndat på marknader ;P












               k o m m e n t e r a
               SHOPOHOLIC | Länka inlägget


LIIV - vanlig men unik 

SV: Ja han är underbart snäll :-) Men känns så himla illa när han redan har försörjt mig i ca 3 månader. Tycker inte om att inte betala för mig själv. Har bestämt att inte åka nu iaf, för jag vill utomlands i höst/vinter och så vill jag köpa en "sak" som är väldigt dyr, så får prioritera det annars blir det aldrig av "/


2011-07-29 / 11:52:21
Blogg: http://liivahliin.blogg.se/


LIIV - vanlig men unik 

Sv: Ja det funkar ju absolut, man ger ju ochtar i ett förhållande :-) Skulle definitivt försörja honom om det behövdes. Men känns onödigt när jag äntligen fått egna pengar och då slänga bort dem på en helg, inte ens haft pengarna i en vecka ;-)

Plus att ska vi kunna resa och köpa det där så måste vi spara båda två :-)


2011-07-29 / 19:52:05
Blogg: http://liivahliin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: