Senaste tiden i bilder

2011-07-11
13:28:47
Lite kuliga bilder att fästa era ögon på ;):



Chomper har virat in sig i mattan O__o



Mamma, Ajax och Kent hemma i byn =)



Jimmy :3



Jag O__O



André hemma hos Sandra



Sandra och Kent



Finaste Emelie<3



Yeah cool...ehm...



Lyckad utekväll =D



Vännäsdagarna: Emma/Sara och Christian a.k.a Sully i mitten



Simon



Jimmy





Någon schysst snubbe kom med en låda chips och slängde ut bland folket =D Inte illa!



Trevligt Sara...





Sötaste Jonah på karusell :3



Jag =D



Jag gillar att det ser ut om att jag tänker döda och sen äta upp Emma...O__o

Haha, de två sista bilderna är hänsynslöst stulna av Emma(Eller nää jag frågade faktiskt :3)





               k o m m e n t e r a
               Foton | Länka inlägget


En Liten Emma 

Kul med massor av bilder, och jag gillar skarpt beskrivningen av den sista bilden. :P


2011-07-11 / 21:58:49
Blogg: http://enlitenemmas.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Jag snor ett par bilder av dig ;)


2011-07-11 / 23:12:06
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Emelie 

Kul med bilder! :) haha, ser rätt så onykter ut på ena bilden! Men den på oss båda var fin :) och du ser lika cool ut som alltid!


2011-07-13 / 19:13:04
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: