7/7 - 11 - Mycket idag!

2011-07-07
11:53:38
Sitter hemma hos Björn och svettas medan han står och diskar...


När han är klar drar vi till byn och sen blir det marknaden en sväng. Egentligen grymt onödigt då vi ska gå på marknad i Vännäs, men jag vill gärna sysselsätta mig lite idag innan vi åker. Vi kommer att fara med bussen 17.40 mot Umeå, sen ta Vännäsbussen 20.40 och framme i Vännäs 21.15.  I morgon är det ju Vännäsdagarna och det kommer att bli förj*vla kul =D
Annars steg jag upp 09.00 i morse fast jag gick och la mig 03.00 i går. Var rätt speedad tror jag. Jag och Emelie var nämligen ut på kvällen och vi hade det riktigt mysigt. Satt på Olles och lyssnade på trubadur, och träffade lite bekanta.
Nää semester, it rocks :3


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Tack för senast :)


2011-07-07 / 17:35:57
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: