5/7 - 11 - ????

2011-07-05
12:57:33
Don't get me wrong - jag äääälskar semester...


...dock finns det ju såna här dagar då man egentligen inte riktigt vet vad man vill göra. Igår var jag och Jimpo på stan och vi köpte kläder till han då det är tomt i garderoben hos honom, medan det är fullt hos mig O__o
Vi fynade fyra tröjor, väldigt bra. Vi passade även på att beställa hem en ny ring till han. Det var ju ett år sen sist den försvann.

På kvällen for jag till Sandra och var där mellan 20.30 - 23.30. Och i dag har jag sovit till 12.30(!) Det var något skönt måste jag säga.

Även om man kanske inte har något som man vill göra, kan det vara skönt med såna här olpanerade dagar. Vem vet, det kanske dyker upp något spontant sen =)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Linnéa 

Kan vi inte ses snart? :/


2011-07-05 / 13:45:38
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: