30/7- 11 - fan va kul :D

2011-07-31
12:46:57
Med Evelyn hemma och en sommarfest i Ljusvattnet kan det inte vara annat än succe :)



På fredagkväll när mitt besök skulle åka, åkte jag snålskjuts hem till Björn där man satt och chillade. Sov sen där, och åkte med Björn till Ljusvattnet för att titta på match.
  Jag hade  så gryyyyymt kul i går. efter matchen blev det grill och chill på beachen. Senare till logen där det var jättebra band och trevligt folk. Efterfest på beachen igen, fram till 04.00 nån gång och däckade sedan i Björns bil ;)

Har sovit hemma hos mamma och pappa i natt och idag är jag lite bakis, men inget serious :) Vi ska snart till stan igen. Saknar min Jimpo som jobbat hela helgen :(


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: