28/7 - 11 - Wohoo!!

2011-07-28
13:39:08
Efter många om och men, fick jag mig äntligen ut på balkongen...


Jag ska nog inte skriva hur jag tyckte att det såg ut där, eftersom att då råkar nog ett eller annat könsord hamna i texten, so let's just skip that. Men hursomhelst så var det inte direkt mycket som skulle göras.

Plocka bort en matta...flytta på möblerna, sopa lite grann. Sen var det faktiskt klart! Efter det så gjorde jag en gudagod sallad för att jag är världens bästa flickvän, så allt var klart och färdigdukat på balkongen. Och gissa om min pojkvän var tacksam! (Eller inte, han sa bara: "Hallå, det är för varmt att äta ute, kan vi inte äta inne i  stället?"

O__o.... allt detta "slit" helt i onödan. Jag skulle ha fortsatt spela Tetris på Facebook i stället....

Back to dagens datum. Jimmy är ledig i dag så i dag måste vi hitta på något...Om jag fick bestämma hade vi suttit i lägenheten hela dagen och spelat tv-spel. Men icket...vi ska gå till Solbacken. Men medan jag sitter och skriver har Jimpo i af plockat bort disken. MOAHAHA!


Min goda sallad :3







Jordgubbarna som JIMMY har planterat och som jag skiter fullständigt i...tills det är dags att äta dom ;P

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Marcus Olsson - Fotograf 

Tack så mycket :) jepp, den bilden hänger i huset!

härlig balkong btw!


2011-07-28 / 23:47:35
Blogg: http://marcusolsson.se/blog/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: