26/7 - 11 - gott humör :)

2011-07-26
15:38:19
Igår var en riktigt lyckad kväll vil jag lova


Surströmmingmiddag med hela familjen, och sen mys resten av kvällen/natten. Jimpo åkte dock hem vid 22.00 för han skulle ju upp och jobba idag, stackarn :/ Jag sov över hos mamma och pappa och steg upp vid 12.00 i dag.
Jag har mindre ont i ryggen i dag och är på riktigt bra humör. Det är dock grymt kvavt ute och inne så jag svettas. Blir att  ta en dusch sen ska jag överraska Jimpo med värsta gomiddagen när han kommer hem ;)

Det blir klyftpotatatis och snitsel :D Har köpt skinksnitslar och ströbröd så det blir hemmagjort, jag vet att Jimmy gillar det. Vi har aldrig gjort det förr dock då vi inte haft någon köttklubba. Men i dag gick jag faktiskt och köpte en :)
Dock vet jag inte vad JAG ska äta haha. Har gått och tänk på jimmy så mycket så jag glömt mig själv ;P blir väl cornfilé antar jag,eller kanske ngt annat gott :) Får se !


googlad bild :)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: