24/7 - 11 - inte mig själv...

2011-07-24
20:44:47
Jag är en demon nu förtiden..


Jag slog bakhuvudet för några dagar sen och sen dess har jag haft konstant ont i huvudet och det bränner baki nacken/ryggen. Troligtvis har jag sträckt något i nacken, och när jag känner där bak har jag otroligt hemska muskelknutar :( Detta gör mig på otroligt dåligt humör, och jag tror att det är få som förstår hur ont det gör just nu.

Jag har kort stubin och har svårt för att vara trevlig. Tror därför att det inte känns så farligt att jobba, jag är ändå inget trevlig. dock är det något som saknas. Jag har ingen energi, ingen ork, ingenting. har i princip isolerat ,mig i lägenheten framför tv-spelet. Och när Jimmy är hemma gör jag inget annat än skäller på honom. Det är ju hemskt att jag faktiskt försöker ANSTRÄNGA mig för att vara snäll. Men minsta lilla irritationsmoment och jag brinner av.

Nää ursch måtte jag komma ur det här snart. Måtte det bli bättre, jag har ju trots allt två veckor kvar av min semester sen.
Längtar till i morgon för då är det familjefest, och vi alla kommer att vara samlade :) Det blir surströmming(nej jag äter inte det men jag gillar stämningen ;) Syrran är ju hemma och stannar till onsdag. Och snart kommer Evelyn hem! Jag längtar!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: