20/7 - 11 - i helgen är det Trästocks

2011-07-21
10:41:05
...och jag jobbar...


Eller jag jobbar i morgon natt och trästocks börjar i kväll. Frågan är ju om jag ska fara dit i kväll...om jag orkar?
Igår var dagen typ förstörd. Jimmy var ledig så vi skulle hitta på något, men det slutade med att vi satt hemma och spelade Altier Iris 2 i stället. Det var ju inget fel med det, men kvällen innan hade jag slagit huvudet i soffan vilket resulterade i att jag sträckt nacken och fått j*vligt ont i nacke/huvud samt rygg...

Så jag var otroligt grinig igår. Förhoppningtsvis är jag trevligare idag då jag ska fara och hälsa på Linnea nu på dagen. Hon bor i Kusmark så jag ska ta bussen dit. Lite nervös är jag nog då jag inte vet var bussen går i från, samt att jag ska hoppa av vid skolan. Dock vet jag inte var skolan ligger så jag får nog be busschaffören om hjälp.

Det löser sig förhoppningvis :)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: