15/7 - 11 - Känner mig lite bakis...

2011-07-15
11:41:16
Och det är ju lite konstigt eftersom att jag inte festade igår...



Men jag smet ifrån hemmet och drog med brorsan i stället. Jag han och Amanda såg film, och jag har ingen aning om hur länge jag var vaken. Måste ha varit länge, då jag är dyngtrött idag. Det är dessutom cp-varmt ute idag igen. Har blandade känslor, jag hoppas att det inte är lika varmt när vi drar, ingen vill sitta i en stekhet bil i två timmar O__o

Men det kommer att bli hur roligt som heslt, jag och brorsan ska snart fara och handla, sen blir det väl hem för mig och duscha os.v.

PEPPAD!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Rebecca 

Kan också känna mig typ bakis ibland, sjukt konstigt :O man vaknar och känner sig extremt trött, uttorkad, sliten och huvudet hänger inte med TROTS att man satt hemma under hela gårdagen, eeeeeh? xD


2011-07-15 / 15:36:42
Blogg: http://lifeofrebecca.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: