14/7 - 11 - det kommer att bli så kul!

2011-07-14
12:17:19
Vart tvungen att ställa klockan i dag för idag händer det mycket!


Japp, annars hade jag försovit mig. Steg upp 11.00 pigg och fräsch(läs: trött och äcklig)...Gick en promenix till affärn för att köpa tvättmedel för att senare ska jag köra igång lite tvätt. Skulle egentligen gjort det för 10 min sen, men jag vart tvungen att sätta på musik först...men så fastnade jag framför datorn och resten är historia...


Nämen allvarligt, måste tvätta då jag vill ha speciella kläder med på Åsele. Juuust det, i morgon drar vi, så j*vla awesome! jag och bror ska fara och handla tält, mat, sovsäckar, dricka o.s.v i morgon på dagen, och när Jimmy slutat så drar vi =D det kommer att bli såå kul!!




Lite bilder från Åselemarknad förra året:







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh, blir lite avis.. Hoppas ni får en underbar helg fina du :)


2011-07-14 / 15:30:13
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: