11/7 - 11 - Planen i dag...

2011-07-11
13:08:52
...är att vara hemma

Kan ju tyckas vara hemskt då jag har semester och det är fint väder och blablabla, men jag måste städa lite hemma, och jag har ändå ingen lust att gå ut. Vad ska man göra där? Jimpo har cykeln, så i så fall skulle jag vara tvungen att ta bussen. I stan skulle man bara slösa pengar och det har jag redan gjort i helgen.

Nope, har dessutom skoskav och brönnsår, så sitta hemma duger åt mig ;) Jimpo kommer ju snart hem, och DÅ kan vi nog hitta på något :D



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM! 

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl er:)

Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

kram


2011-07-11 / 17:21:03
Blogg: http://domkallarmighannes.com





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: