10/7 - 11 - wow...

2011-07-10
19:49:27
Jag som tänkte hålla mig borta från solen i år...


Japp, skulle nog aldrig "sola" med flit. Men bara gå omkring gör ju ingenting? Eller...

Jimmy sa till mig förra veckan att i helgen i Vännäs skulle det bli dåligt väder minsann. Så jag packade varmaste kläderna ever. Mmm - va kallt det var? - typ 30 grader i skuggan hela helgen. Thanks dude...Hade två(!) linnen att ha på 4 dagar. Och vi var ju ute i princip hela tiden då vi gick på marknaden varje dag. Och naturligtvis brände jag mig så inni h-vete så i stället för att bli härligt fint brun(som jag aldrig blir) kommer jag att vara sönderbränd, sen kommer jag att flagna och så blir jag lika vit som vanligt igen. Och naturligtvis var jag smartast i vägen och tog bara de nyaste skorna - och vad fick jag av dom? Skoskaven from hell!!! Så värmen, bränd hud, Tant Röd och skoskav var de stora problemen för mig i helgen...

Och tyvärr fick folket runtomkring höra rätt mycket gnäll från min sida. Men i det stora hela var ju egentligen dessa "stora problem" väldigt små när man tänker efter hur j*vla kul vi har haft i helgen :D Fredagen gick vi på marknan nästan hela dagen och på kvällen blev det fest. Marknad+fest= YEAH!! Festandet på fredagen var så j*vla kul, synd bara att jag spårade lite på natten ;) Det resulterade t.e.x i att jag ramlade över en toastol och den gick sönder (Schhh!) ;)

Jag var så packad att jag t.o.m åkte karusell(!) Och ÄLSKADE det! Haha, aldrig i nyktert tillstånd att jag skulle åka.
Jag brände inte bara ryggen min  -brände upp pengarna också. Hehe, är som rätt bra på det.

Lördag blev bara lugnt för jag var i princip förstörd. Ville inte vara i solen då det brände som f*n, så när alla andra satt i parken och njöt av sommarn gick jag hem till Jimmys mamma, satte på Kejsarens nya stil och såg på tv xD

Vi har ätit grym mat hela helgen också =) Och lördagkväll hade vi myskväll med film och snacks.
Söndag bestod mest bara i att försöka ta sig hem. Nu sitter jag gär i en luftig långärmad tröja fast det är varmt. Men det är skönt för min sönderbrända kropp. Ska sitta inne med tv-spel och film i kväll. Dricka dricka. Ta ett kallt bad.

Fy f*n vad jag taggar för Åsele-marknan nästa helg =D =D =D






Okey, maybe it doesn't look so bad but it hurts like hell....I'm a mes I know...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: