Mitt deppande är över

2011-02-11
18:49:42
För vår hotellweekend är bokad =D

Vi är skitpeppade nu! Vi kommer att checka in på vårt hotel i Luleå nästa vecka på fredagen.
Det är just det datumet vi firar 5 år tillsammans =) det finns restaurang, det finns en bar, en inomhuspool, en bastu!
Jag pratade med syrran för en stund sen och hon säger att det är en underbar känsla att bo på hotel.
Då jag inte gjort det förr, så hoppas jag att hon har rätt!

Vi kommer att upptäcka Luleå och vad staden har att erbjuda! Events, shopping, matställen, museum och uteliv.
En tid att upptäcka saker, bara vi två! =) Känns fantastiskt roligt!
Och det skedde så spontant, och nu vet vi ju att vi faktiskt kommer att komma iväg!

Synd bara att jag slutar så sent på kvällen... =/

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Se där :)



Ni kommer ha en jättemysig helg! Nästan lite avis...


2011-02-11 / 22:57:26
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: