Kunde naturligtvis inte hålla mig

2011-02-25
10:21:38
...men i stället för att skanna in bilderna tar jag helt enkelt fula foton på dem  -vem ska då kunna lägga upp dem som bilder? =D =D =D

De här är några av de tavlor jag gjort den senaste tiden:



Första tavlan jag gjorde. Endast oljefärg och pensel - svårt som f*n and I'm never doing that again...



Slarvtavlor egentligen  -ville bara testa mig fram. Men det var något som gjorde att jag gillade dem så nu står de i vårt sovrum =)(Jag vet, vithåriga tjejens arm ser helt fuckad ut)



Bilderna jag gjorde i natt - jag ritade ner det jag kände och jag hoppas att man lyckas tolka dem rätt =P





Nu är det bara ramar som behövs =)

               k o m m e n t e r a
               Ritat/målat/tecknat | Länka inlägget


Laks 

Grymt snygga bilder! :)


2011-02-25 / 11:23:18
Blogg: http://laks.webblogg.se/


Mirjam 

Anna, jag önskar mig teckningar i födelsedagspresent. <3 Kommer du ihåg de jag fick typ när jag fyllde 18 eller nåt? :) Jag undrar var jag har dem nu!


2011-02-25 / 22:25:10
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: