Det här med...

2011-02-06
00:16:51


Jag fullkomligt ÄLSKAR min kropp...
Den är så perfekt så den kan bli.
När jag t.e.x är på jobbet och kör min egna stil med korta kjolar och tighta tröjor visar jagvart skåpet ska stå.

Det är meter-breda höfter, en kulmage som heter duga samt en hylla som är onekligen tung att bära på.
Det är kvinnligt - det är vackert. Så länge man har kläder på, vill säga. För på något sätt lyckas ändå kläder dölja det som finns under....det vill säga det här:




Det finns ingen på denna jord som ska få se den här delen av mig(förutom min stackars pojkvän då vill säga)
Men det finns ju tyvärr undantag...då man faktiskt MÅSTE visa NÄSTAN hela härligheten. och det är när det är bad-dags.
Just det i morgon är det bad som gäller. Oj vad roligt...jo visst - bortskett från en sak:
Hur f*n ska man nu dölja allting? Man kan ju inte direkt komma simmandes i regnrock. Det blir den där lilla bikinin man måste använda. Man kan ju inte ha bad-dräkt för då får man ju inget stöd för den där enorma hyllan...för om inte den sitter på sin plats så är det ju bara att glömma. Fy f*n alltså  -att det ska vara så jobbigt att visa upp sig.

Det är ju f*n inte lagligt för oss feta brudar att visa upp oss i små bikinis. Man vet hur folk reagerar. Man vet ju att för att det ska vara godkänt så blire den här:



Men jag kommer dock att bjuda piteå havsbad på min kropp i stället. Dags att sluta fred med kroppen och helt enkelt posa vilt framför kameran och visa upp härligheten på internet så att jag kan vara mer psykiskt stabil i morgon:

Varsågoda! Inge j*vla censur här inte:








               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Men Anna, du är inte fet! Men jag förstår vad och hur du menar.. Var ju på badhuset förra helgen med Jonah. Det är inte roligt att visa sig i bikini, men du verkar i alla fall ha bikinitrosor och linne? Själv har jag en vanlig bikini, med haltneckeröverdel och den ger noll stöd till boobsen. Men inför sommaren ska jag nog köpa en helt ny :)


2011-02-06 / 08:45:23
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Men jag tycker att det passar ihop, så det blir nog toppen :) Inte tycker jag att det är töntigt, alla är vi ju olika :) Hoppas ni får en toppendag på badet!


2011-02-06 / 09:25:38
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Arnenicole 

Very interesting site, beautiful design, thank.


2011-06-22 / 10:49:09
Blogg: http://arnenicole.blogimagine.com





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: