Äntligen!!!

2011-02-16
17:19:08
Idag har jag varit och shoppat lite för i helgen. Allting är överraskningar för Jimpo, och jag hoppas verkligen att han kommer att uppskatta det!! Han är svår den killen, att hitta saker till. Oj, vad jag grubblade på stan - men nu känns det faktiskt riktigt bra.

Jag ville INTE ge honom något som håller tillfälligt(ett ljus, godis, en blomma m.m)
Utan något som gör att han kommer ihåg vår 5-årsdag!

Samtidigt något som bara blir HANS. (Om man köper en prydnad finns den ju till för oss båda)

Jag ville ju även ge honom något som han kan ANVÄNDA. (För tro mig, ibland har jag gett honom saker som får honom att säga "Jaha, vad ska jag med det här til då?)

Och till sist vill jag ju ge honom något PERSONLIGT!(och det var ju det svåraste)

Men nu är jag nöjd, trots en ganska jobbig dag. Jag vet inte, jag känner mig väldigt trött och hängig. Skönt att komma hem, men jag har ingen ork. Ska göra hemmagjord pizza till middag, men först måste jag vila =/
Undrar om det är förkylning på G, snorar ju visserligen(men det kan ju vara för att det är kallt)
Eller också är det helt enkelt för att jag sovit så opassande tider - måtte det inte vara sjuka i af, då vi ska iväg på fredagen.

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: