9/2 - 11 - Fy Faen---

2011-02-09
10:06:13
Det här med bloggdesign är f*n i mig inte det lättaste =/

Bara för det så försummade jag mig och Jimpo en mysig film-kväll i går - menmen....nu är det gjort och jag är nöjd.
jag hade tänkt att göra något häftigt, men då jag är sämst med bloggdesigner, så blev det som det gamla vanliga - ny färg bara. Men eftersom att jag färgat håret vart jag ju som tvungen att göra om? ;P Heh...

Hur som helst hade jag tänkt att unna mig en trevlig sovmorgon idag(då jag är ledig) men icket - katten från hell vill något och jag har ingen aning om vad det kan vara.

Det finns mat, det finns vatten och kattlådan är rensad. Vad kan kattf*n mer begära. Han kan väl säga vad f*n han vill i stället för att stå där och jama samt klösa på allt som finns i lägenheten(inklusive mig)

Jag har även öppnat balkong-dörren för att se om de vill gå ut, men de vill han inte heller - suck =/

Hur somhelst är det den stora städardagen i dag - jag känner peppen - NOT! Men jag antar att när man väl kommer igång så blir det bra! Det ska bli så skönt att få bort tvätten samt bära ner grejerna i förrådet - och jag räknar med att vi ska få upp spegeln och hyllan i dag! Får hålla tummarna!!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: