7/2 - 11 - Äventyr

2011-02-07
12:38:59
Vi var på äventyr igår så här en söndag ;)

När vi skulle åka till Piteå krakulerade björns bil ihop =D Vi stod som små gamar vid återvinningssationen, och gissade vad det var för fel. Ingen av oss var kunnig på bil.motorn med andra ord. Men björn försökte få igång den igen och vips, den startade! Min gissning var att den var frusen...men vi körde tillbaka den och tog Emils bil i stället - kändes säkrare ;)

Badet var riktigt kul! Eller ja, så kul som det kan bli. Jag vet att man blir fort less på såna där havsbad, men det är ju sällskapet som är det viktiga. Det blir ju vad man gör det till.
Dock var kafeterian en besvikelse. Det fanns knappt någon mat att köpa bara kakor typ, och matsäck fick man inte ta med sig in(men jag smugglade med mig mackor in i af moahahahaha)

Sen blev det tävlingar i ruschkanorna(och jag vågade mig på "toastolen" denna gång - dock tyckte jag inte att det var någon höjdare - mest bara brant och läskig xD)
Så jag fick agera domare sen och skulle avgöra vem som snurrade flest varv - synd bara att jag räknande fel.

Björn var lite besviken över antalet snygga brudar, och Jimmy jämförde stället med Ö-vik och gnällde som vanligt.
Men JAG hade ju kul, och det var ju det som var det viktigaste ;) vi började packa ihop där vid 15.00 och åt vid 16.00. var hemma vid 17.20.
Jag var på lite cranky mood där hemma, tror jag var trött och ville helst vara ifred och se film(Indiana Jones)
Men Jimmy ville umgås med mig, men det är i pricip omöjligt för mig när jag är inne i filmer...oh well.
snart har jag helg i af - that rocks =P

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: