5/2 - 11 - Helg

2011-02-05
18:55:03
Helg igen =)

Jag och Jimmy hade helgen planerad för oss:
Fredag: Äta ute/gå på bio
Lördag: Åka till Jysk/solbacken, storhandla köpa en matta samt en tv-bänk. Pyssla på kvällen med att sätta upp grejer, städa och ha allmänt mysigt.
Söndag: Åka till Piteå Havsbad tillsammans med Kent Björn och Emil.

Fredag:
Men redan när jag kom hem från jobbet igår började planerna se annorlunda ut.
Bion vi ville se gick inte. Och nu satt vi där utan något att göra. Dock var det bara JAG som tyckte att det var ett problem. Jimmy tyckte det skulle bli skönt att sitta hemma och kanske se någon film? Men jag blev tvärsöver och ringde Björn och frågade va han gjorde. Han och Emil skulle ta någon öl. Jag vart råsugen. Men Jimmy var trött och orkade inte åka nånstans och umgås. Vi diskuterade en stund, men vi kom fram till att vi skulle gå ut och äta i af, sen skulle jag överge Jimmy genom att åka till Björn och Emil. Jag hade dåligt samvete så klart - då jag lämnade Jimpo hela förra helgen. Men Jimmy tyckte att det var lika bra att jag for då han inte skulle vara nå rolig att umgås med. Så jag var med Emil och Björn, och hade en riktigt trevlig kväll som slutade med krogen. Billig alkohol, och billig skjuts hem av Björns syster. Jag ångrade mig inte.

Lördag: Det blev ingen Jysk i dag. vi gick på stan i stället och spontanköpte oss en dataskärm =) Himla bra då vår förra blev grön i bland xD Men det blev Solbacken i alla fall, köpte mat och en matta. Sen åkte vi med familjen och gick ut och åt. Det var jag, mamma, pappa, brorsan, Jimpo, Anna och Linnea kom senare. såå mysigt!

Men i kväll orkar vi inte sätta upp någon hylla eller spegel. I kväll ska jag och Jimpo ha myskväll med fruktsallad och se film <3...även om brorsan försökte peppa mig för fest i kväll igen, men den här helgen är ju menad för jag och Jimpo egentligen.

Och i morrn, så får vi helt enkelt se hur det blir ;)








               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: