27/2 - 11 - Ingen ork...

2011-02-27
16:31:30
Vi hade en kanoners dag i går

Evelyn fyllde ju år, samt Emelies kille Emil. Efter att jag fått min skönhetssömn på ca 4 timmar(!) så hade vi födelsedagsfika hemma hos oss fram till 17.00 ungefär sen for vi på Allstar.

Vi käkade typ MASSA mat och efterätt, och alla kompisarna var ju samlade så d3et var ju skit-kul!.
Men jag kommer att bli tok-tjock efter den här helgen.

Jag kände mig lite trött och flummig så jag har ingen aning om hur jag betedde mig igår riktigt. Efterssom att jag skulle ut och jobba igen klockan 20.00 kunde jag inte heller riktigt slappna av.

Natten gick väl som sådär, det jag skulle göra jag inte att göra, och jag hade(har) mensvärken from hell...
Idag är jag trött, och ska snart fara igen, suck. Så egentligen orkar jag inte sitta o blogga, vill bara ligga å vila tills jag ska fara igen...kommer att bli en tung vecka, då jag knappt hinner vara ledig nånting fast jag jobbar natt...





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: