25/2 - 11 - Stora Städardagen med Stort S

2011-02-25
09:57:02
Jag ska jobba natt i natt...

Och Jimmy ringer och väcker mig för han har en fråga kring meldoifestivalen - för två år sen(!)
Oh well, hursom helst kunde jag inte svara på frågan - inte heller kunde jag somna om...
Men lika bra är väl det, ska ju städa och tvätta idag.

I natt kunde jag inte somna. Jag gick upp igen och satte mig vid köksbordet och började måla.
Resultatet blev två stycken otroligt färgstarka bilder som beskriver mycket av mina känslor just nu och samtidigt är de väldigt tröstande. Dock är ju frågan om jag vågar lägga upp dem? För dom är ju så j*vla bra! Jag är så förbannat stolt att jag lika gärna skulle kunna sälja dom för en mijon styck! Så tänk om jag lägger upp dem på nätet och så kommer det någon och snor de av mig?? O__o Och gör en massa kopior! 

Haha, jag har aldrig tidgare varit nojjig över internet nånstans - men jag läste på en blogg att en tjej hade lagt upp bilder på sin blogg som hon målat och då vare nån j'vel som kopierat bilden rakt av och sagt att det var hans/hennes.

Nu har jag ju dock inte såå många läsare, och jag tror egentligen inte att folk skulle tycka att de var så awesome att de skulle sno bilderna xD Men ändå - jag vill ha dem här hemma för mig själv. Ska rama in dem, och avguda dem in i det sista =P

Just ja, jag skulle ju städa...





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: