24/2 - 11 - It's a miracle!!

2011-02-24
09:48:13
jag brukar ju som oftast TVINGA mig upp typ klockan 11.00 när jag ha sovmorgon.

Men icket idag - jag öppnade mina ögon 09.25 och är extremt peppad på livet(samt kissnödig)

Ska fara till stan mede Mirre idag och det ser jag fram emot! =D Även om man kanske inte har så mycket pengar att röra mig med, så blir det super i af ;)

Dock grinade jag en skvätt när jag såg hur vår soffa såg ut - jag "rengjorde" den i går från allt hår, och nu ser den likadan ut igen..GAAAH!

Aja, nu är frågan  -ska man städa lite först - eller levla i X-2? Det återstår att se...





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Ta och spela istället för att städa :)


2011-02-24 / 11:29:34
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Evelina 

Du ska få låna en kattborste av mig någon gång, den är awesome! Då kommer katterna inte håra så mycket längre :)


2011-02-25 / 19:30:07
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: