22/2 - 11 - Tänk att få vakna...

2011-02-22
10:40:19
..av att solen lyser igenom fönstret. Man hör hur fåglarna kvittrar. Man glittrar i ögonen och ler. Man känner "Idag är det en ny dag!"...

Haha...inte jag. Aldrig jag. Jag blir människa först nån timme efter. Jag är i zombiestadie oavsätt vilken tid på dygnet jag stiger upp, eller hur många timmar jag sovit. What can I say, jag gillar att sova. Och att tvinga mig upp är ingen barnlek, varken för mig eller dom runt omkring.
Och sen om Chomper levt om halva morgonen gör ju inte saken bättre. Även om Jimpo är vaken vill han ha upp MIG. Jag förstår inte? Sen att Jimmy älskar att störa mig när jag har mitt "morgonhumor" är ju också extremt roligt.

Jag kämpar verkligen emot för att det inte ska bli ett blodbad i köket, när han kommer nära och jag håller på att fixa min frukost. Fortfarande på irriterande humör, för nu måste jag klura ut vad jag ska äta till middag(som jag dessutom måste fixa innan jag åker, då en viss person bara gör middag till sig själv när jag jobbar kväll)



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: