18/2 - 11 - 5 år sedan

2011-02-18
09:20:36
För 5 år sedan träffade jag dig.

Jag
gillade hur du blygt
tittade
mig
Men du ska nog veta
att jag hade mina på dig.


Och nu finns du här för mig
Med en värme i ditt leende
Precis som du aldrig varit sårad.
Som om du aldrig varit ledsen.

Jag känner mig trygg hos dig.
Jag kan komma nära.
Och känna att mitt hjärta slår snabbt
Hoppas denna känsla varar resten av mitt liv

Om du bara visste hur ensam jag känt mig.
Och om du visste hur jag ville att någon skulle komma,
och förändra mitt liv på det sätt du gjort
?

Om du bara visste hur mycket du betyder för mig
Och om du visste hur lycklig du gör mig
Jag trodde aldrig att jag skulle älska någon mycket



Man kan ju tycka att 5 år är en kort tid. Då den gått oerhört snabbt.
Men samtidigt när jag tittar tillbaka på mitt liv, finns du alltid där.
Har jag bara levt i 5 år?




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Evelina 

Grattis grattis grattis!!!

Ni är så otroligt fina tillsammans, ni är verkligen gjorda för varandra!

Hoppas ni har en fantastisk helg i Luleå nu!!

KRAM!


2011-02-18 / 15:03:42
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


Emelie 

Underbart :) Ha riktigt mysigt i Luleå och njut av att bara vara ni två! Grattis än en gång till era fem år tillsammans!


2011-02-18 / 15:51:53
Blogg:


Totte 

Sitter här och fryser och är gnällig och börjar typ flänna av att läsa det där :P jag är en jädra pussy! Grattis Anna och Jimmy! grattis grattis grattis


2011-02-18 / 20:11:36
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: