17/2 - 11 - I feel great!!

2011-02-17
10:59:15
Och ganska trött - men jag lyckades faktiskt pallra mig upp i någonlunda tid - 10.00!

Jag börjar 12.30, därför måste jag börja bege mig redan 12.00 - hade som tänkt att hinna städa inann dess - men med tanke på var jag sitter just nu är det bara att glömma..

Oooh förresten katterna gör mig vansinning. Det är något fel på dem? De brukar inte vara så här, men hela februari har de varit en konstat PAIN IN THE ASS!!! Jag har nyss gett dom mat, vad mer kan dom begära?

MJAU, MJAU, f*cking MJAAAAAAAAAAAAAAAAU??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska bli så skönt att slippa katterna from hell i helgen.
Då kan de jama hur mycket de vill - MOAHAHAHAHAHA!!

Jag har då packat lite grann i af(långt i från allt) Jag hade som tänkt ta med mig lite packning, men med Jimpos presenter, alla klädbyten, hygienartiklar så blev det inte så lite helt plötsligt =(Och så suger det att man slutar 19.00 i morrn. Bussen går 20.00. Frågan är - hinner man in till stan innan dess? Kanske man borde kolla upp?

Oh well, har nyss tryckt i mig en pizzabit av den middag jag gjorde igår. It tastes horrible. Den är gjort på fullkonsdinkel, so what can I expect?  Nästa gång tar jag vanligt vitt mjöl, tillsätter grädde, ostkrokar, chips och smarties ovanpå!? That's a pizza I want!!!

Haha snörde just ut Chomper på balkongen. Tydligen ville han ut. Det bästa vore ju om jag "glömde" att plocka in han igen, så vår vi allt se hur kul det är att vara ute...nää f*n va hemsk jag är. Måste ta på mig kläder nu, och dricka en kopp te för det är jag galet sugen på just nu....

I feel great...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: