12/2 - 11 - Friends are the best!!

2011-02-12
19:16:04
Haft en hyffsat dryg natt i natt

Men jag lyckades ändå pallra mig upp efter 5 timmars sömn. Men det känns som en väldigt liten uppoffring när man vet att man ska umgås med fina vänner =) Har varit på super-humör idag, och gått runt på stan.
jag fyndade mig ett fint, långt linne för 39 spänn ;) Sen har jag, Emelie och Evelyn fikat på Ajnas.

Efter det for jag och Evelyn på Maxi och jag handlade lite gosaker åt min deppade kiille här hemma. Han har känns sig lite krasslig stackarn =( ska fara väldigt snart igen till jobbet - men det kommer att gå fint. Imorgon ska jag bara vara hemma, och sova betydligt längre hade jag tänkt.

Längtar så mycket till nästa helg!!



Finaste Evelyn =)




Finaste Emelie =)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: