1/2 - 11 - och kaoset är ett faktum...

2011-02-01
21:40:47
Tapetseringen är i full gång - och jag var tvungen att jobba över idag


Men f'n va awesome det blir med tapeterna =) Jag ska lägga upp bilder när det är klart =)
Det är rosa överallt moahahahaha! Jag längtar ju tills jag ska få inreda!!

det ser för taskigt ut här hemma - och vi är fullt med folk. Jag känner att kaoset är ett faktum och det går inte göra så mycket just nu. Bara att gilla läget, luta sig tillbaka och enjoy the ride. Jag slipper då tapetsera, mina duktiga pojkar kirrar ju biffen!!  Det liknar faktiskt en slags arbetsplats.  Har stått och lagat storkok, så att de skulle få sig lite näring haha.

Annars har jag varit sjukt trött idag med ganska ont i huvet....Men snart är det helg i af, och jag och Jimpo ska fixa här hemma =) Underbart!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: