10/2 - 11 - Små frustrationer

2011-02-10
11:44:27
Owa....jag hade som tänkt att jag INTE skulle bli sjuk nå mera..

Men jag vaknade i morse av att jag hade världens snorigaste näsa....och nu är den faktiskt lite tät samt att jag har ont i halsen.
Och inte nog med det, så är jag tok-trött....har sovit till 11.30 och vill bara sova MEEERA, men det får jag inte för då kommer katterna och klöser på mig(det är så de gör när de vill att jag ska vakna)

Sen var jag duktig och trampade in en glasbit i foten i går. Det FORSADE blod...Så nu har jag jätteont där =/
Dessutom har jag ett skärsår i fingret som är typ en meter långt(!) och jag har ingen aning om hur det gick till...

Aja ska gå och diska lite, sen blir det att lägga sig i badet en timme...fy f*n va najs...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Ush va trist med förkylning! men jag är såå avundsjuk på dig för att du har ett badkar! Saknar att ta ett varmt bad dom dagar allt känns skit...


2011-02-10 / 18:00:34
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: