The smile...

2011-08-30
21:10:06
Hmmm...en sak som man kanske inte tänker på är att folk är osäkra - på olika sätt. Jag är t.e.x blyg.
Jo det är sant, jag är grymt j*vla blyg och osäker i de flesta sammanhang(även med typ 2000 promille i blodet)
Dock så visar jag det på ett speciellt sätt. När jag blir osäker så ler jag JÄTTEMYCKET!! om jag sitter i en obekväm sits i kanske en timme, så har jag ont i munjipan typ resten av dagen.

Plus att jag pratar som en j*vla ångmaskin när jag blir osäker och blyg(hur det nu går ihop). Pratar om de mest awkward stuff och tunghäfta får jag också. Röd i ansiktet och skrattar lite smått hysteriskt. That's me...Huuva...

Ibland önskar jag att jag vore lite mer lågmäld och inte log så förbannat mycket när jag blir osäker. Jag ser ut som en retard när jag ler, för det är inte äkta. Jag drar fram leendet när en kamera kommer fram också.

Det är sött när folk är blyga och tysta. Inte när de skrattar hysteriskt och pratar högt och om en massa j*vulskap. Inte speciellt charmigt kanske. Men det är ju tyvärr så, folk upplever mig som wierd efter första intryck. Jag får helt enkelt lägga in ett andra intryck sen ;)



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: