Om man verkligen bryr sig...?

2011-08-24
13:02:24
Alltså förlåt, jag har det lite jobbigt just nu. Och jag hoppas att jag inte sårar någon i min frånvaro, det är bara det att saker och ting måtse fixas först. Jag hoppas att ni förstår, jag har ju trots allt de bästa vännerna i världen och jag skulle aldrig lämna er<3

Men vissa människor klarar inte av det. De klarar inte av att först såra folk och sedan se dem sårade.
De vänder ryggen.
"Jag orkar inte" "Det blir för mycket" "Glöm mig, du har andra, du förtjänar att bli behandlad bättre"

Men egentligen är det inte det, som det handlar om alls. Det handlar om att DU inte klarar av att se någon ledsen och sårad. "Det är så synd om DIG, buhu, stackars dig som ser att någon är ledsen. Det är så jobbigt"

Om man verkligen bryr sig ska man ju ta hand om problemet tillsammans. Ta smällen tillsammans lixom. Skit i hur j*vla hårt blixten slår ner i en, gör man det tillsammans så går man segrande ur det...OM man nu verkligen bryr sig alltså.

Men nej. Vissa vänder bara ryggen och låter den andra ta hela smällen. Inget stöd, ingen förklaring bara "Glöm mig"  Nej jag blir så ledsen...



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Ewe 

Men.. vad har hänt? :(


2011-08-27 / 16:21:47
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: