oj...

2011-08-22
23:36:12
Jimmy och jag spelar tv-spel. I vissa spel får man s.k statusar på sig som man fått av fiender. T.e.x "Poison" eller "Silence" t.e.x. Dessa två betyder att man t.e.x förlorar liv eller också kan man inte använda magi.

Jag hittade plötsligt en s.k status jag inte kände igen och letade efter ett botemdel.
Jimmy: Vad gör du?
Jag: men jag hittar ju inte botemedlet...
Jimmy: Till vad?
Jag: Men till den där statusen så klart! Vad är det för något?
Jimmy: Anna...det betyder att du är ledare för gruppen...

Jag:...Jaha....

               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Hahaha!


2011-08-23 / 00:47:20
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: