Myror i benen, hjärtklappning och en storm i huvet....

2011-08-17
03:45:33
F*ck, f*ck, f*ck....jag KAN inte somna. Jag har legat och vridit på mig sen klockan 00.00 och det är ju typ 3½ timme...Jag känner hur paniken kommer krypandes. Jag ska ju jobba DAGTID i morgon(eller nej det är inte dag egentligen för jag jobbar 12.30 - 21.00) Men det är dag för MIG(!) Har inte haft några tider att passa på morgonen/dagen på typ 2 månader...

Och nu när jag ska försöka somna så går det inte. Hjärtklappning har jag, benen har ett eget liv och sen tyckte tydligen min hjärna att det var en bra idé att TÄNKA just i natt. Och inte bara på en grej, utan MÅNGA. Typ på jobbet, typ på mat, typ på egna serier, typ på andra serier, typ på tv-spelen vi spelar, typ på vad jag ska skriva i bloggen o.s.v. Det är ju f*n förj*vligt....

Jag vart tvungen att få ur mig dom här tankarna i af, nu ska jag gå till sängen igen och be till Gudarna att jag ska lyckas somna....det är inte lätt att vända på dygnet.. :/




               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: