Jag blev inte besviken...

2011-08-26
23:38:53
Jag är faktiskt en riktig Marwel-nörd i de flesta sammanhang...Och roligt är det ju när ännu en Marwel-film entrar bioduken.

Denna gång var det Captain America, och jag måste säga att jag var lite nervös över den(jag menar, de är ju rätt duktiga på att ändra "basen" av storysarna från serietidningarna när de kommer på film.)

Men nej...basen var inte ändrad, och filmens Steve Rogers värmde mitt hjärta på samma sätt som i serietidningarna, om nästan inte mer? Visst var saker och ting annorlunda, men de anpassade Captain America perfekt till filmen så att man kunde se allt realistiskt. Och så ÄLSKAR jag när man blandar in karaktärer från andra Marwel-serier/Typ Howard Stark, Iron Man och Fury från Shield är ju ett välbekant ansikte.

Inget alls jag störde mig på, tvärtom så njöt jag hela filmen. I love Captain America :)

4/5






               k o m m e n t e r a
               Intressen | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: