Ibland ritar jag snabbt, ibland mindre snabbt...

2011-08-02
01:24:57
Älskar att rita, men tjurskallig som jag är vill jag tyvärr inte lära mig ngt nytt :/ jag kör mitt eget race oftast med bläck eller tursch och det blir lite som det blir. Oftast går det rätt fort också.

Här får ni ett smakprov på hur det kan se ut/vad det kan bli för ngt:





               k o m m e n t e r a
               Video blogg | Länka inlägget


amo alfred^^ 

sv.

där var jag visst otydlig

jag hatar ingen människa, men jag stör mig å vissa norrlänningar, inte som persn utan på dialekten!

ta inte illa upp, e emot skåningar med, men just det där "jaska upp i fjällen" och "vi ska på älgjakt o skjuta älg" stör jag mig också på, ni får det att låta som att dt e det roligaste ni kan göra så fort ni får chansen medan jag tycker det låter skittråkigt typ! alla e inte så, men du fattar hardcore-norrlänningar från typ luleå, eller bara whitetrash stör jag mig på

hare bäst!


2011-08-02 / 02:52:46
Blogg: http://amoalfreds.blogg.se/


Emelie 

Ehhh okej... Tänk om dessa personer faktiskt tycker det är jätteroligt med fjällen och älgjakt? Bara för du tycker det är tråkigt tycker TACK OCH LOV inte alla som du! Hellre hardcore-norrlänning än en blek kopia som ska va som alla andra. Förstår inte riktigt vart du vill komma med ditt inlägg...


2011-08-02 / 15:50:17
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: