F*ckass...

2011-08-04
15:57:50
På fyllan får jag en släng av toretts typ. Ju mer jag dricker destu grövre blir jag i munnen. Kan vräka ur mig de mest hidious words. Fast jag är ju EGENTLIGEN lite grov i munnen i vanliga fall oxkså. Det är bara det att jag "försöker" vara lite mer smidig i rätt sällskap.

För sällskapet gör ju skillnad också. Om jag är med syrran kan jag vräka och bäka på hur mycket jg vill. Samma sak när man är i Vännäs, för där har man inga s.k hyffs ;) Jag gillar inte hyffs. Jag gillar inte att "hålla igen" Jag gillar inte att vara fin i kanten, vara perfekt...

För jag är inte det. Långt i från. Jag är...JAG. Och ibland orkar jag bara inte att hålla igen. Vara fin. Perfekt. Så därför isolerar jag mig själv i stället. Sitter hemma med mitt "f*ck" och "f*tta". Och längtar tills mitt cp-barn till pojkvän kommer hem. Jag längtar. Jag ska göra goda j*vla club sandwishes hade jag tänkt. Åsså ska jag ta mig en dusch, och göra mig awesome, och ta på mig den där m.i.l.f-tröjan(monster I like to fluff) jag fick av Jimpo i går :3

Sen ska vi sitta i soffan, äta maten i vardagsrummet, spela tv-spel samtidigt och spilla mat överallt! Sen ska jag svära, fisa och rapa så högt att t.o.m grannarna hör(och jag bryr mig inte)

Fatta att någon ens kunde älska mig...it's a miracle.

               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: