Better safe than sorry lixom...

2011-08-16
00:33:56
Jag: Heal...
Jimmy fortsätter spela
Jag: Heeaaal....du håller ju på att dö?
Jimmy ignorerar och fortsätter spela...
Jag: MEN HEALA DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Game over


Suck, va äre me killar och inte "heala"?
"Äh, healing är för pussys, det löser sig på något sätt..."

Och sen när man ÄNTLIGEN efter flera timmars irrande hittat en savingpoint...
Jag: Ahmen, f*n va bra, gå och spara nu då!
Jimmy: Äh...jag sparade ju för en timme sen..

Hmm, toppen...Skyll då för f*n inte på mig sen om du dör /får game over och måste spela om hela skiten igen...
Och spara gör jag ALLTID om jag hittar en savingpoint. Inte bara för att  jag är rädd för att dö, utan mer att jag inte litar ett PISS på konsollerna. Det är riktigt nice om man inte sparat på typ 3 timmar sen hackar Playstation2 upp sig och det är bara att starta om. Och nej, jag HATAR att ha rätt. Så j*vla onödigt...

Och för er som mot förmodan inte fattar så pratar jag om tv-spel. När man har lite liv bör man heala(läka) sig själv( om man nu KAN heala sig, inte alltid man kan), och om man har chansen till att spara ska man för f*n SPARA!!

Precis som att man "inte är tillräckligt bra om man sparar/inte lika cool om man healar sig". Nej jag fattar inte - better safe than sorry lixom.



               k o m m e n t e r a
               Intressen^^ | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: