8/8 - 11 - Zombie-skick...

2011-08-08
14:24:18
Igår var en sån där dag då man inte hann speciellt mycket..


Har haft en jättebra jobbar-helg, inga större missöden måste jag ju säga. Dock har jag ju sovit extremt lite. Steg upp vid 14.00 i går, klädde på mig och Evelyn hämtade upp mig så vi kunde fara och fika på Stigs. Efter det for jag hem igen, fixade lite middag, spelade tv-spel sen blev det att dra på jobbet igen.

I morse när jag skulle gå hem spö-regnande det, och jag hade knappt nå kläder. Oh well, var inte så ledsen för det, tänkte bara att jag ville hem fort, ta på sig pyamasen och sova tills Jimpo kom hem.

Men tjii fick jag, vid 14.00 plingar Björn på dörrn och jag öppnar i ett nyvaket zombie-skick. Han fråga om jag ville följa på solbacken, och sånt tackar man ju inte nej till ;) Har nyss kommit hem igen och av någon konstig anledning är det inte så fint hemma(har slängt mina blöta kläder överallt...) Så jag ska nog städa lite och sen tror jag att jag går och lägger mig igen. Har ändå inget vettigt för mig, och jag är fortfarande dyngtrött...

Planen i kväll blir att sitta i mjukisar, se film/serier och bara njuuta :D

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: