5/8 - 11 - att baka är Tamef*n en konst...

2011-08-05
18:10:15
Idag har jag sovit till 13.30 och det var smart tänkt av mig då jag ska jobba natt  :)


Men det blev stressigt :/ Vi får ju besök av Jimmys familj i morgon och då vill man gärna att städning och handling ska va klart! Så de första vi gjorde när vi vakna va att fara o storhandla. Komma hem och storstäda. Och nu står jag och kämpar med att baka nå j*vla bröd. Och nu när jag tittar in i ugnen så ser jag att skiten har typ smält ihop som en j*vla pannkaka...Man kan ju undra vad jag gör för fel..
För när man BAKAR så f*ckar jag ALLTID upp det :/ Jag måste ju ha läst fel på receptet, gjort fel, tagit någon genväg.

Nää jag HATAR att baka...jag vill lyckas någon gång också tack. Jimmy ha då städat i af, och det är ju bra så slipper jag stressa upp mig för det. Ska snart åka i väg till jobbet...

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Jag är inte heller en hejare på att baka, så jag håller mig till chokladbollar och kladdkakemuffins.. Resten skippar jag. Och bröd skulle jag aldrig ens våga ge mig på att försöka haha.. Så det gjorde du bra :)


2011-08-06 / 21:58:02
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: