27/8 - 11 - Idag är det lördag woop woop!!!

2011-08-27
07:24:45
Och jag stiger upp 07.00 på morgonen...det är något som är lurt eller hur?



Jupp, jag ska nämligen börja jobba 08.00(!) DET om något är väldigt ovanligt. Och det lustiga var att jag somnade kanske vid 02.30 i natt? Men jag är faktiskt inte speciellt trött...eller trött är jag men inte sådär "Jag-vill-ta-självmord-trött". Jag är faktiskt lite smått peppad på attjobba. Men jag tror att det är för att jagska jobba med lite härliga jobbarkompisar idag! Inte alltid det händer, eftersom att jag oftast jobbar ensam när jag jobbar natt t.e.x. 

Senare i kväll ska vi jobbar-brudz sitta och mysa hemma på min jobbarkompis balle(!)...balkong alltså. Lite jag missförstod när hon sa det haha. Dricka 1 glass vin(eller flaskan, vi får se) ha tjejsnack och bara ha det gött. Jag jobbar i morgon också men då börjar jag 10.0 så det är ju lungan ;)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: