26/8 - 11 - Pengaförstöraren nr 1!

2011-08-26
12:19:43
Idag är jag ledig och jag och Jimmy ska på dejt :3


Det blir bio i kväll och mys, det var länge sen vi gjorde något tillsammans. Jimmy slutar om ca 2 timmar så då ska vi bara va med varandra. Jag fick ju lön i går så höhö!

På tal om pengar ska jag försöka boka en Skåne-resa så här mitt på dagen. Det går inge bra. Hade fått rekommendation att boka till Köpenhamn, men hittar inga resor...Jag är en riktig noob när det gäller att boka, jag blir nervös bara jag tänker på det. Ska dessutom åka helt själv den här gången, ursch...

Men det blir ju kul när jag väl kommer fram, ska träffa en kompis eller två , och det blir lite spontant sådär. Inte ofta jag gör spontana grejer, sitter ju mest hemma. Jag kan tycka det är skitkul så länge jag slipper ansvar, men det funkar inte riktigt så tyvärr. Så vad göra? Ska man kolla andra flygbolag än SAS tro?

Hmm...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Malmö Aviation har du ju också.. Dom flyger från Umeå och till Sthlm, Gbg och Skåne :)


2011-08-26 / 18:55:01
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: