24/8 - 11 -Åhh....

2011-08-24
10:48:29
I natt har det varit en märklig natt indeed...


Jag och Jimmy satt och spelade tv-spel när brorsan kom. Vi satt och letade en savingpoint, men hittade inte en j*vel...och klockan blev 00.00 och Jimmy ville sova för att han skulle upp vid 06.30.

Han bad mig leta tills jag hittade en savingpoint. Jag letade, men brorsan ville då se film. Vad göra? Skulle jag bara stänga av spelet och förlora alla speltimmar vi suttit och kämpat med? Åh nej, vi lät spelet stå på. Sen somnade jag till filmen och vaknade 06.00 i morse med gryyym huvudvärk samt ångest för att jag märkte att playstation 3 FORTFARANDE var på. Men jag somnade om igen.

Vaknade nyss i paniken och skyndande mig till spelet för att hitta savingpointen. Nu sådär 45 min. efter hittade jag ÄNTLIGEN en...så nu är ps3:an i tryggt förvar.
Jag ska försöka fixa lunch till mig och brorsan, han sover nämligen här. Sen ska vi troligtvis på Solbacken...men städa? Glöm att jag hinner det allså..!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu! 

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié


2011-08-24 / 11:54:03
Blogg: http://yarp.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: